Z-профіль ЛСТК

Zпрофіль. З’єднання профілів ЛСТК в багатопролітну схему

Z-профіль — основний вид профілів для монтажу в якості прогонів покриття для покрівель, завдяки своїй формі може застосовуватися на покрівлі в багатопролітній схемі. Холоднокатані оцинковані Z-прогони виготовляються з гарячеоцинкованої листової сталі марки S350 GD товщиною від 1,5 до 3,0 мм. Стандартних довжин немає, максимальна L = 13600 мм.

Геометричні характеристики Z-профіля

z-1 

z progon Z прогоны 

Н — висота прогону (від 100 до 400 мм з можливістю прокату з кроком 10 мм). Bd і Вq – Ширина горизонтальних широких і вузьких полиць. Стандартна ширина – 53 мм/48 мм; 68 мм/60 мм; 75 мм/65 мм; 85 мм/75 мм. С – ширина вертикальної полиці (загин) від 18 до 22 мм.

Сфера застосування Z-профілів:

2z 

– прогони покриття для покрівель;

krovelnye-konstrukcii-uteplenie-i-konstruktivnye-resheniya (4) 

Фото 1. Застосування Zпрофілю в якості прогонів покриття

– стінові прогони;

 

 

3z 

 

– дистанційні прогони в покрівельних набірних сендвіч-панелях;

z4 

Перфорація Z-профілів під болтове з’єднання для ЛСТК

z progony 5 Z прогоны 

 

Профілі, що застосовуються в конструкціях ЛСТК, можуть мати монтажні отвори, які роблять згідно проектної документації (креслення марки КМД). Монтаж Z-профілів в конструкція ЛСТК проводять переважно за допомогою болтів. Для цього в профілях може бути зроблено три типи отворів: – Ø 14 мм; – Ø 18 мм; – Ø 19х25 мм – отвори типу «квасоля». Отвори в полках і стінці профілю роблять під час прокату штрипса. Можлива перфорація полиць В і стінки Н.

Розташування отворів у профілях типу Z і С

z5 

  z progony 6 Z прогоны  

 

z progony 7 Z прогоны 

З’єднання прогонів між собою (перехід в багатопролітну схему)

Геометрія Z-прогонів передбачає можливість вставити один прогін в іншій (за рахунок неравнополочний горизонтальних полиць), для переходу в багатопрогонових схему опріранія для збільшення несучої здатності певного перетину прогону.

z6 

 

z progony 8 Z прогоны 

Статичні характеристики, таблиці навантажень і більш детальну інформацію щодо застосування Z-прогонів в багатопролітних схемах спирання можна скачати тут.